Gwarancja


 

Wszystkie produkty w naszej ofercie są fabrycznie nowe i w większości wypadków posiadają gwarancję producenta. Informacje o czasie gwarancji każdorazowo umieszczone są na karcie produktu, więcej szczegółów znajdziesz na karcie gwarancyjnej danego produktu.

Gwarancje w większości wypadków realizowane są w autoryzowanych punktach serwisowych producentów. Adresy i kontakty znajdziesz na karcie gwarancyjnej bądź też na stronach internetowych producentów. Równocześnie reklamację możesz zgłosić również w electro-outlet i realizować procedurę przez nas - weź jednak pod uwagę, że w związku z tym, że produkt reklamowany w większości wypadków przekazujemy do producenta, a ten po naprawie przekazuje go nam - sama procedura może być znacznie wydłużona. W wypadku realizacji za naszym pośrednictwem zapoznaj się z procedurą składania reklamacji w sklepie electro-outlet.

 

Ważne informacje:

 

Podstawowym warunkiem realizacji gwarancji w każdym przypadku jest dostarczenie dowodu zakupu.

Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę (imienną lub fakturę VAT na firmę).

W niektórych wypadkach producent umieszcza kartę gwarancyjną wewnątrz zapieczętowanego opakowania - tego typu zapakowanych produktów nie otwieramy, stąd w wypadku braku pieczątki na karcie gwarancyjnej prosimy o kontakt. Kartę można do nas dosłać w całym okresie trwania gwarancji. Kartę odsyłamy podbitą i z wpisaną datą zakupu na podstawie dokumentu zakupu.

 

Reklamacje kontakt:

Mail: agd@electro-outlet.pl

Tel: +48 533 312 335 (telefon czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00)


 

 

Jak złożyć reklamację? 

Zwracany towar musi mieć nadany numer RMA. Poniżej przedstawiamy kolejne kroki do realizacji reklamacji:

 

Dla klientów zarejestrowanych:

Jeśli chcesz złożyć zakupiony towar do reklamacji i zarejestrowałeś się wcześniej w naszym sklepie:

 

Krok 1:

Przygotuj fakturę zakupu.

 

Krok2:

Kliknij tutaj

System poprosi Cię o zalogowanie się swoje konto – po zalogowaniu wejdziesz bezpośrednio na stronę zgłaszania reklamacji.

Po prostu zaloguj się na swoje konto i wejdź do działu "REKLAMACJA".

 

Krok 3:

Kliknij na "DODAJ REKLAMACJĘ”.

 

Krok 4:

Wypełnij prawidłowo informacje o reklamowanym produkcie : nazwę produktu, datę zakupu, oraz miejsce zakupu (jeśli zakupu dokonałeś np. w naszym sklepie Allegro).

W polu "opis usterki" wpisz koniecznie informacje dotyczące usterki.

Podaj punkt do którego będziesz odsyłał towar – na tą chwilę produkt reklamowany można wysłać wyłącznie na adres:

.

Electro-Outlet.pl (E-Trade Services Sp. z o. o.)

al. Prymasa Tysiąclecia 62

01-424 Warszawa

(z dopiskiem "REKLAMACJA")

.

Zatwierdź zwrot - otrzymasz maila z potwierdzeniem zgłoszenia i numerem RMA oraz będziesz mógł śledzić jego status.

 

Krok 5

Zobaczysz podsumowanie swojej reklamacji, oraz będziesz mógł dodatkowo wydrukować:

- etykietę adresową wraz z numerem RMA

- formularz zgłoszenia reklamacji

 

Krok 6

Dobrze zabezpiecz produkt - pamiętaj, żeby umieścić w paczce produkt wraz z akcesoriami.

Umieść w paczce formularz zgłoszenia, a na samej paczce dane z etykiety adresowej z numerem RMA i wyślij na wskazany adres naszego biura obsługi klienta.

.

Dla klientów niezarejestrowanych i/lub klientów naszego sklepu allegro:

 

Krok 1

Wyślij e-mail na adres agd@electro-outlet z tematem "REKLAMACJA: (numer zamówienia, którego dotyczy reklamacja)" i zawrzyj w nim kolejno informacje:

- imię i nazwisko

- numer faktury/paragonu oraz datę zakupu (z dokumentu zakupu)

- nazwę produktu, którego dotyczy usterka

- szczegółowy opis usterki (jeżeli będzie to konieczne dodatkowo poprosimy Cię o zdjęcia produktu/opakowania).

 

Krok 2

W terminie 3 dni najpóźniej otrzymasz od nas e-mail z numerem RMA.

 

Krok 3

Przygotuj paczkę z reklamowanym produktem - pamiętaj, że w paczce musi znaleźć się kopia faktury zakupu, produkt wraz ze wszystkimi akcesoriami wraz z opakowaniem oraz kartka z opisem usterki. Na paczce koniecznie umieść otrzymany numer RMA.

Całość wyślij na adres:

 

Electro-Outlet.pl (E-Trade Services Sp. z o. o.)

al. Prymasa Tysiąclecia 62

01-424 Warszawa

(z dopiskiem "REKLAMACJA")

 

Przesyłki kierowane do nas bez nadanego numeru RMA i nie spełniające powyższych zasad nie będą realizowane. W wypadku przesyłek skierowanych na inne niż podany adres, bądź też nie zgłoszonych do nas wcześniej mailowo lub poprzez formularz reklamacji (to jest bez nadanych numerów RMA) nie gwarantujemy sprawnej realizacji procesu reklamacji.

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel