Wszystkie produkty w naszej ofercie są fabrycznie nowe i w większości wypadków posiadają gwarancję producenta. Informacje o czasie gwarancji każdorazowo umieszczone są na karcie produktu, więcej szczegółów znajdziesz na karcie gwarancyjnej danego produktu.
Gwarancje w większości wypadków realizowane są w autoryzowanych punktach serwisowych producentów. Adresy i kontakty znajdziesz na karcie gwarancyjnej bądź też na stronach internetowych producentów. Równocześnie reklamację możesz zgłosić również w electro-outlet i realizować procedurę przez nas - weź jednak pod uwagę, że w związku z tym, że produkt reklamowany w większości wypadków przekazujemy do producenta, a ten po naprawie przekazuje go nam - sama procedura moze być znacznie wydłużona. W wypadku realizacji za naszym pośrednictwem zapoznaj się z procedurą składania reklamacji w sklepie electro outlet.
Ważne informacje:
Podstawowym warunkiem realizacji gwarancji w każdym przypadku jest dostarczenie dowodu zakupu.
Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę ( imienna lub fv vat na firmę ).
W niektórych wypadkach producent umieszcza kartę gwarancyjną wewnątrz zapieczętowanego opakowania - tego typu zapakowanych produktów nie otwieramy, stąd w wypadku braku pieczatki na karcie gwaranycjnej prosimy o kontakt. Kartę można do nas dosłać w całym okresie trwania gwarancji. Kartę odsyłamy podbitą i z wpisaną datą zakupu na podstawie dokumentu zakupu.
Reklamacje kontakt:
mail: bok@electro-outlet.pl
tel: +48 535 317 195 (czynny od poniedziałku do piątku 9-17.00)
Jak złożyć reklamację?:
Zwracany towar musi mieć nadany numer RMA. Poniżej przedstawiamy kolejne kroki do realizacji reklamacji:
Dla klientów zarejestrowanych:
Jeśli chcesz złożyć zakupiony towar do reklamacji i zarejestrowałeś się wcześniej w naszym sklepie:
System poprosi Cię o zalogowanie się swoje konto – po zalogowaniu wejdziesz bezpośrednio na stronę zgłaszania reklamacji.
lub po prostu zaloguj się na swoje konto i wejdż do działu REKLAMACJA
Krok 3:
Kliknij na „ DODAJ REKLAMACJĘ”
Krok 4:
Wypełnij prawidłowo informacje o reklamowanym produkcie : nazwę produktu, datę zakupu, oraz miejsce zakupu ( jeśli zakupu dokonałeś np. w naszym sklepie Allegro).
W polu – Opis usterki – wpisz koniecznie informacje dotyczące usterki.
Podaj punkt do którego będziesz odsyłał towar – na tą chwilę produkt reklamowany można wysłać wyłącznie na adres:
.
Electro-Outlet.pl ( Posejdonia Sp z o.o. )
ul. Słowackiego 16/2B
60-823 Poznań
(POLSKA)
.
Zatwierdż zwrot - otrzymasz maila z potwierdzeniem zgłoszenia i numerem RMA, oraz będziesz mógł śledzić jego status.
Krok 5
Zobaczysz podsumowanie swojej reklamacji, oraz będziesz mógł dodatkowo wydrukować
- etykietę adresową wraz z numerem RMA
- formularz zgłoszenia reklamacji
Krok 6
Dobrze zabezpiecz produkt - pamietaj, żeby umieścić w paczce produkt wraz z akcesoriami.
Umiesc w paczce formularz zgłoszenia , a na samej paczce dane z etykiety adresowej z numerem RMA i wyślij na wskazany adres naszego biura obsługi klienta.
.
Dla klientów niezarejestrowanych i/lub klientów naszego sklepu allegro:
Krok 1
Wyślij e - mail na adres bok@electro-outlet z tematem - REKLAMACJA: (numer zamówienia, którego dotyczy reklamacja) i zawrzyj w nim kolejno informacje:
- imie i nazwisko
- numer faktury/paragonu oraz datę zakupu ( z dokumentu zakupu)
- nazwę produktu, którego dotyczy usterka
- szczegółowy opis usterki (jeżeli będzie to konieczne dodatkowo poprosimy Cię o zdjęcia produktu/opakowania).
Krok 2
W terminie 3 dni najpóźniej otrzymasz od nas e - mail z numerem RMA.
Krok 3
Przygotuj paczkę z reklamowanym produktem - Pamietaj w paczce musi znaleśc się kopia faktury zakupu, produkt wraz ze wszystkimi akcesoriami wraz z opakowaniem oraz kartka z opisem usterki. Na paczce koniecznie umieść otrzymany numer RMA.
Całośc wyślij na adres:
.
Electro-Outlet.pl ( Posejdonia Sp. z o. o. )
ul. Słowackiego 16/2B
60-823 Poznań
(POLSKA)
.
Przesyłki kierowane do nas bez nadanego numeru RMA i nie spełniające powyższych zasad nie będą realizowane. W wypadku przesyłek skierowanych na inne niż podany adres, bądż też nie zgłoszonych do nas wcześniej mailowo ,lub poprzez formularz reklamacji ( to jest bez nadanych numerów RMA ) nie gwarantujemy sprawnej realizacji procesu reklamacji.
Newsletter
Zawsze jako pierwszy będziedz dowiadywać się o ofercie, nowościach oraz promocjach.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.